Vše o nákupu

Novotný ELEKTRO – Vrácení zboží

Vyskytl se jakýkoli problém s objednaným spotřebičem? Pročtěte si ještě před kontaktováním naší zákaznické linky postupy při různých typech reklamace zboží. Váš problém je totiž naše starost!

  • Vrácení nevyhovujícího spotřebiče
  • V případě, že zakoupený spotřebič z e-shopu Novotný ELEKTRO z jakéhokoli důvodu neodpovídá vašim představám, máte dle zákona možnost ho do čtrnácti dnů od převzetí vrátit bez udání důvodu.
  • V takovém případě je možné po dohodě přivézt spotřebič s prodejním dokladem (dodacím listem) na naši prodejnu, kde po kontrole zakoupeného výrobku proces vrácení společně vyřešíme.
  • Vyzkoušení zboží představuje adekvátní otestování všech funkcí, které má zboží splňovat dle popisu na e-shopu a představ zákazníka. Nemělo by však dojít k jeho opotřebení.
  • Není nutností vracet zakoupené zboží v originálním obalu. Prodejce (Novotný ELEKTRO, má i přes tuto skutečnost právo na případnou refundaci nákladů spojených s procesem vrácení zboží. Tyto náklady podléhají kontrole spotřebiče prodejcem v případě zjištění jakýchkoli nesrovnalostí mohou být následně zákazníkovi naúčtovány a odečteny od částky, za kterou si zákazník zboží zakoupil.
  • Vrácené zboží samozřejmě musí obsahovat kompletní příslušenství, které bylo obsahem původně doručeného balení. V opačném případě bude chybějící příslušenství odečteno od kupní ceny výronku.
  • Peníze za zakoupené zboží se snažíme v případě uznání reklamace zaslat na účet zákazníka co nejdříve, nejpozději 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy.
  • Pokud je výrobek zakoupen podnikatelem na IČ, nárok na odstoupení od kupní smlouvy do čtrnácti dnů zaniká.
  • Zákaznická linka: +420 739 696 950
  • E-mail: novotnyelektro@email.cz

 

  • Spotřebič dorazil poškozený
    • Pokud vámi objednaný spotřebič dorazil poškozený, oznamte prosím tuto skutečnost neprodleně naší společnosti do 48 hodin od doručení a převzetí dané zásilky. Upozorňujeme však, že poškozený obal ještě nemusí nutně znamenat poškození výrobku.
    • V případě viditelně poškozeného obalu zboží před podepsáním dodacího listu zkontrolujte a pokud je i spotřebič poškozen natolik, že je ohroženo jeho správné fungování, výrobek od dopravní společnosti nepřebírejte. Pro úplnost prosím nalezenou vadu detailně popište v rámci zmíněného dodacího listu. V případě podepsání dodacího listu a následné vadě spotřebiče totiž nemusíte mít automaticky nárok na vrácení plné kupní ceny.
    • Pokud je výrobek viditelně poškozen, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu, kde kromě popisu konkrétní vady přidejte pro rychlejší vyřízení vašeho požadavku i fotodokumentaci
    • Zákaznická linka: +420 739 696 950
    • E-mail: novotnyelektro@email.cz

 

  • Spotřebič přestal fungovat ve čtrnáctidenní lhůtě
  • V tomto případě můžete využít variantu odstoupení od smlouvy v zákonem dané době od zakoupení výrobku.
  • Pokud spotřebič ve zmíněné lhůtě vypoví funkci, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu nebo na naší zákaznické lince.
  • V případě zjištění nevhodné manipulace se spotřebičem není naše společnost povinna refundovat vynaložené náklady na koupi v plné výši.
  • Zákaznická linka: +420 739 696 950
  • E-mail: novotnyelektro@email.cz

 

  • Spotřebič přestal fungovat po čtrnáctidenní lhůtě
  • I přes naši maximální snahu o nákup výrobků od předem prověřených dodavatelů může nastat situace, kdy spotřebič přestane fungovat. V takovém případě máme k dispozici síť autorizovaných servisů, na které se můžete obrátit.
  • Po domluvě s vybraným servisem je možné zařídit servis spotřebiče u vás doma. Pokud taková varianta není možná, výrobek můžete do níže uvedených servisů doručit osobně, popřípadě zaslat poštou. K vyřízení obou typů reklamace si prosím připravte záruční list společně s fakturou.
  • „Seznam servisů“ – ten bohužel neznám, tak si ho prosím doplň i s prokliky na jejich stránky, pokud nějaké mají.
  • Na vyřízení reklamace máme dle zákona 30 dnů, přesto vždy děláme maximum pro to, aby byl váš požadavek vyřešen rychleji.
  • Pokud jste objednali spotřebič jako podnikatel (tedy na IČ), nepodléhá vyřízení reklamace zákonné lhůtě. Přesto se snažíme i takový požadavek vyřídit co možná nejrychleji.
  • Zákaznická linka: +420 739 696 950
  • E-mail: novotnyelektro@email.cz

 

  • Spotřebič dorazil, ale balení není kompletní
  • Velmi nás mrzí, pokud k podobné situaci došlo. Prosím neprodleně nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu nebo na naši zákaznickou linku.
  • Popište nám celou situaci co možná nejdetailněji a v případě kontaktování e-mailem připojte prosím i fotodokumentaci.
  • Vzniklou situaci důkladně prověříme a domluvíme se na odpovídající kompenzaci.
  • Zákaznická linka: +420 739 696 950
  • E-mail: novotnyelektro@email.cz

 

  • Spotřebič dorazil, ale jedná se o jiný model
  • V případě záměny spotřebiče za jiný nás prosím neprodleně kontaktujte. Celou záležitost samozřejmě prioritně k vaší maximální spokojenosti vyřešíme.
  • V případě rozměrově větších spotřebičů (například pračka či lednice) se prosím ozvěte na naší zákaznickou linku, kde s vámi domluvíme dopravu zaměněného výrobku.
  • Zákaznická linka: +420 739 696 950
  • E-mail: novotnyelektro@email.cz
×

Pokud jste v ČR nalezli výhodnější nabídku, kontaktujte nás.