Vše o nákupu
Novotný ELEKTRO – Vrácení zboží
Vyskytl se jakýkoli problém s objednaným spotřebičem? Pročtěte si ještě před kontaktováním naší zákaznické linky postupy při různých typech reklamace zboží. Váš problém je totiž naše starost!
- Vrácení nevyhovujícího spotřebiče
- V případě, že zakoupený spotřebič z e-shopu Novotný ELEKTRO z jakéhokoli důvodu neodpovídá vašim představám, máte dle zákona možnost ho do čtrnácti dnů od převzetí vrátit bez udání důvodu.
- V takovém případě je možné po dohodě přivézt spotřebič s prodejním dokladem (dodacím listem) na naši prodejnu, kde po kontrole zakoupeného výrobku proces vrácení společně vyřešíme.
- Vyzkoušení zboží představuje adekvátní otestování všech funkcí, které má zboží splňovat dle popisu na e-shopu a představ zákazníka. Nemělo by však dojít k jeho opotřebení.
- Není nutností vracet zakoupené zboží v originálním obalu. Prodejce (Novotný ELEKTRO, má i přes tuto skutečnost právo na případnou refundaci nákladů spojených s procesem vrácení zboží. Tyto náklady podléhají kontrole spotřebiče prodejcem v případě zjištění jakýchkoli nesrovnalostí mohou být následně zákazníkovi naúčtovány a odečteny od částky, za kterou si zákazník zboží zakoupil.
- Vrácené zboží samozřejmě musí obsahovat kompletní příslušenství, které bylo obsahem původně doručeného balení. V opačném případě bude chybějící příslušenství odečteno od kupní ceny výronku.
- Peníze za zakoupené zboží se snažíme v případě uznání reklamace zaslat na účet zákazníka co nejdříve, nejpozději 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy.
- Pokud je výrobek zakoupen podnikatelem na IČ, nárok na odstoupení od kupní smlouvy do čtrnácti dnů zaniká.
- Zákaznická linka: +420 739 696 950
- E-mail: novotnyelektro@email.cz
- Vzorový formulář k odstoupení od smlouvy
- Spotřebič dorazil poškozený
- Pokud vámi objednaný spotřebič dorazil poškozený, oznamte prosím tuto skutečnost neprodleně naší společnosti do 48 hodin od doručení a převzetí dané zásilky. Upozorňujeme však, že poškozený obal ještě nemusí nutně znamenat poškození výrobku.
- V případě viditelně poškozeného obalu zboží před podepsáním dodacího listu zkontrolujte a pokud je i spotřebič poškozen natolik, že je ohroženo jeho správné fungování, výrobek od dopravní společnosti nepřebírejte. Pro úplnost prosím nalezenou vadu detailně popište v rámci zmíněného dodacího listu. V případě podepsání dodacího listu a následné vadě spotřebiče totiž nemusíte mít automaticky nárok na vrácení plné kupní ceny.
- Pokud je výrobek viditelně poškozen, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu, kde kromě popisu konkrétní vady přidejte pro rychlejší vyřízení vašeho požadavku i fotodokumentaci
- Zákaznická linka: +420 739 696 950
- E-mail: novotnyelektro@email.cz
- Spotřebič přestal fungovat ve čtrnáctidenní lhůtě
- V tomto případě můžete využít variantu odstoupení od smlouvy v zákonem dané době od zakoupení výrobku.
- Pokud spotřebič ve zmíněné lhůtě vypoví funkci, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu nebo na naší zákaznické lince.
- V případě zjištění nevhodné manipulace se spotřebičem není naše společnost povinna refundovat vynaložené náklady na koupi v plné výši.
- Zákaznická linka: +420 739 696 950
- E-mail: novotnyelektro@email.cz
- Spotřebič přestal fungovat po čtrnáctidenní lhůtě
- I přes naši maximální snahu o nákup výrobků od předem prověřených dodavatelů může nastat situace, kdy spotřebič přestane fungovat. V takovém případě máme k dispozici síť autorizovaných servisů, na které se můžete obrátit.
- Po domluvě s vybraným servisem je možné zařídit servis spotřebiče u vás doma. Pokud taková varianta není možná, výrobek můžete do autorizovaných servisů daných značek doručit osobně, popřípadě zaslat poštou. K vyřízení obou typů reklamace si prosím připravte záruční list společně s fakturou.
- Na vyřízení reklamace máme dle zákona 30 dnů, přesto vždy děláme maximum pro to, aby byl váš požadavek vyřešen rychleji.
- Pokud jste objednali spotřebič jako podnikatel (tedy na IČ), nepodléhá vyřízení reklamace zákonné lhůtě. Přesto se snažíme i takový požadavek vyřídit co možná nejrychleji.
- Zákaznická linka: +420 739 696 950
- E-mail: novotnyelektro@email.cz
- Spotřebič dorazil, ale balení není kompletní
- Velmi nás mrzí, pokud k podobné situaci došlo. Prosím neprodleně nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu nebo na naši zákaznickou linku.
- Popište nám celou situaci co možná nejdetailněji a v případě kontaktování e-mailem připojte prosím i fotodokumentaci.
- Vzniklou situaci důkladně prověříme a domluvíme se na odpovídající kompenzaci.
- Zákaznická linka: +420 739 696 950
- E-mail: novotnyelektro@email.cz
- Spotřebič dorazil, ale jedná se o jiný model
- V případě záměny spotřebiče za jiný nás prosím neprodleně kontaktujte. Celou záležitost samozřejmě prioritně k vaší maximální spokojenosti vyřešíme.
- V případě rozměrově větších spotřebičů (například pračka či lednice) se prosím ozvěte na naší zákaznickou linku, kde s vámi domluvíme dopravu zaměněného výrobku.
- Zákaznická linka: +420 739 696 950
- E-mail: novotnyelektro@email.cz